Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2008 01:54 - Обичам те !
Автор: diospiros Категория: Хоби   
Прочетен: 2416 Коментари: 4 Гласове:
10



                       –       Обичам те! Обичам те, толкова много! – говореше и този път гледаше право в очите му. Четеше в тях, проникваше в дълбокото на тъмното у тях и болка кървеше в сърцето и. – Не ми отговаряй. Аз знам. Нея обичаш, както тебе – аз. Но нейното сърце е от парченце лед – ей толкова мъничко и толкова студено!
                      Момичето държеше горещата му длан в ръцете си, топлината му се разливаше у нея.
                      –       Позволи ми да те обичам. Усмихвай се на наивната ми вяра, че моята любов ще сгрее сърцето ти, ще разсее твоята самотност и ще бъде онази сила, която кара дърветата да танцуват заедно. Заедно… Виж само как звучи. 
                      Затвори очи, прегърни китарата и остави душата си да звучи с нейния глас. Следвай ритъма на сърцето си. 
                       Аз кротичко ще слушам песента, съвсем тихичко тук ще си стоя, само, за да знаеш, че не си сам – аз съм само твоята сродна душа… Може би затова така без думи се разбираме и безмълвно очите ни разговарят, изричат думите, които устните не искат…
                       А така имам нужда от твоята топлина… студено ми е. 
Нещо трепна в сърцето на момчето. Нещо оживя. Вдигна ръка да погали лицето и. Тя притвори очи – искаше да запомни с кожата си, с душата си и с луничката на дясната буза тази милувка, която сърцето му и даряваше. 
                       Той отвори очи. Сънят потъна в дълбокото на зениците му. Новата китара стоеше полуоблегната в единия край на леглото му. Беше сам и студено му беше. Момичето беше останало в съня му. Феята на сънищата си беше отишла. Но кой знае защо от възглавницата до него се усещаше леко ухание на парфюм…



Тагове:   обичам,


Гласувай:
10



Предишен постинг

1. elpidaa - хубаво пишеш! :)
22.08.2009 19:23
хубаво пишеш!
:)
цитирай
2. diospiros - Здравей!
23.08.2009 11:42
Благодаря.
По-често можеш да ме срещнеш като ябълков цвят. Тази приказка трябваше да има продължение и вероятно ще има, заради нея направих този блог, но музите ми нещо отлетяха, като сърдити феи ;)

Поздрав!
цитирай
3. tili - Да, хубаво пишеш.
23.08.2009 13:42
;-)))))))))
цитирай
4. injir - Хубава приказка. Винаги е хубаво да ...
26.08.2009 23:57
Хубава приказка. Винаги е хубаво да разбереш,че си обичан.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diospiros
Категория: Хоби
Прочетен: 52472
Постинги: 7
Коментари: 24
Гласове: 713
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031